27/8/07

LA "WEB" DE L'AJUNTAMENT

Gràcies a les noves tecnologies ens ha sigut possible disposar de molts serveis sense moure'ns de casa. Molts d'aquets podríen ser tant la gestió del nostre compte corrent, la sol·licitud d'un gual permanent, la concertació d'una visita mèdica, la formació acadèmica o simplement la consulta dels "bandos" que s'hagin fet durant el dia/setmana al poble.

Doncs bé, dit i resumit, aportaré una opinió que crec que pot ser útil per millorar un dels serveis que ens ofereix el nostre poble.

L'altre dia vaig accedir a la "web de l'ajuntament" per simple curiositat i vaig veure com algun dels serveis que deia que podia utilitzar estaben desactualitzats o simplement no funcionaven. Per això, ara em pregunto... si no funciona o està desactualitzat perque diuen d'oferir un servei si ningú s'hi fa càrrec? El que vaig pensar va ser que normal, algún servei és més personalitzat o burocràtic i potser és necessària l'assistència del demandant; però, quan vaig accedir per a consultar les pelis que es projectaven durant aquest estiu la sorpresa va ser meva quan no hi va sortir res, i encara més el programa de les Festes Majors 2007 tampoc hi era (i d'aixó fa quatre dies), els resultats de les eleccions municipals són de les penúltimes (maig del 2003), el calendari del contribuent data del maig del 2003 i l'últim ple municipal que hi surt és del 19 d'abril del 2005. Tot plegat vergonyós!

Amb aquestes paraules no vull crispar l'ambient, ni tampoc contrapartir als nostres polítics (que com em de comprendre només fa 3 mesos que són al poder, i miracles en sec no en fan), ni menysprear les tasques del funcionariat (ells no deixen de ser uns manats, com tots ho som); l'únic que vull és intentar que si aquest escrit arriba a ulls d'algú, que aquest algú ho faci arribar a l'altre "algú" i entre tots poder donar un impuls al que fins ara ha estat com un no despertar. Em de donar a saber que si aquests punts són innecessaris per a molts de nosaltres si que ho poden ser per a les decenes de persones que hi resideixen temporalment, o que simplement decideixen consultar-ho per fer-nos una visita i gaudir del poble. Em de intentar millorar entre tots els serveis del poble hi oferir al visitant lo millor per estar assabentat de tot i més.

Entre tots ho podem fer, només pel poble!!!!!!!!