27/10/07

Joan Rovira i Arangu

Fa ven poc que he descobert un grup de música que m’ha robat el cor; i, ara, encara més al saber que un dels components és un vell amic i company de fatigues estudiantils. Vos explico com va anar això.

Temps enrrera buscant per Internet vaig trobar un grup de música que, sonava com feia molt de temps que no en sentia sonar a cap. Doncs bé, ahir la tarda, per casualitat, me’n vaig assabentar que qui feia sonar aquesta música es deia ARANGU; i, major sorpresa va ser quan vaig saber que en Joan Rovira, amic i company d’aventures de la infantes i d’estudis i a qui aprecio molt, en formava part.

Recordo que Joan i jo de jans ja compartíem afició per la literatura; i d’adolescents, fins i tot, vam arribar a escriure alguna poesia conjuntament. Però, a diferència de mi, ell sempre havia sigut un apassionat de la música i ja de ben petit somiava en ser músic, un bon músic- que per a mi ja ho és-.
Ell sempre va ser un lluitador nat. A aconseguit realitzar estudis superiors de música, ser un bon cantant, tocar diferents instruments de música, des de la guitarra passant pel piano i acabant amb el saxo. Els primers passos com ha músic ja els va fer amb tan sols 9 anys d’edat, debutant al programa de les tardes de TV3 amb la M. Pau Uguet (encara recordo l’expectació televisiva que vaig viure al menjador de l’escola aquella tarda, no ens crèiem veure al Joan assegut al costat de la M. Pau Uguet!), després compaginava els petits concerts que ens oferia a les revetlles amb un grup local, va seguir debutant amb una orquestra de renom, els JUNIORS, com a vocal i guitarra i algun instrument més que no conec i així va aconseguir introduir-se al món del ball d’envelat i de les orquestres comarcals. I ara, el veiem com a veu i guitarra d’un grup de música que està sent la revolució musical a la metròpolis de moda, Barcelona. Ai Joan, Joan ... qui t’ha vist i qui et veu.

Deixant a part les flors d’en Joan m’agradaria parlar-vos d’ARANGU. Bé, el poc que he esbrinat i el que han escoltat les meves orelles. Arangu és un grup que neix a Barcelona i que està format per 9 joves d’igual o major espenta que en Joan. Aquest grup de música ofereixen una mescla de sons meravellosa amb mestissatge de música i barreges d’estils. Per ser una aficionada a la música m’agradaria, igualment, donar el meu parer i m’atreveixo a dir que és un grup innovador que ofereix al públic diversitats de sons sorprenents que encanten la lletra que els acompanya i enganxen a qui ho escolta. Vos felicito pel treball realitzat, i des d’aquí, des d’aquest espai internauta vos animo a que seguiu lluitan per aquest treball i MAI vos doneu per vençuts. Enhorabona a tots i felicitats pel treball!

4 comentaris:

Jordi Roig i Valldepérez ha dit...

Sona molt bé. Gràcies per la difusió.

Salut!

Judit Salvadó ha dit...

Ara ja ho saps! Ha escoltar-los i a disfrutar dels sons!

Salut!

Anònim ha dit...

Ei, moltes gràcies de part del grup!! Fa il·lusió que escriguin tan bé de la banda. Fins aviat!!!

Anònim ha dit...

Ei guapo!

Que bé que sona el video!!! A veure si un d'aquest us veig en directe!!!....que entre una cosa i l'altre...

Petons!

Eulàlia