3/10/07

IMPORTÀNCIA A LA INSIGNIFICÀNCIA

No m'he pogut resistir a aportar la meva opinió sobre el que s'està parlant últimament. Encara que aquest escrit no sigui adequat per la temàtica del blog, m'agradaria aportar la meva opinió vers els fets passats el 14 de setembre a la Ciutat de Girona, amb la crema d'unes fotos dels monarques.
Em sembla vertaderament exagerada la forma amb que l'Estat ha fet front a aquesta manifestació i les mesures que a prés per erradicar el dret a la llibertat d'expresió. Si que hi ha moltes formes d'expresar-te, de manifestar-te... i encara n'hi ha més quan es tracta de mostrar alguna ideologia relacionada amb la corona espanyola; però, tot i ser la corona la que s'ha vist afectada no crec que sigui necessàri arribar a l'extrem de castigar als manifestants amb presó.

Sembla ser com si estiguessim al període de transissió de la dictadura franquista (parlo pel que he llegit i estudiat, no pel que he viscut!), quan s'enpresonaben a aquells polítics i ciutadans per expressar-se lliurement; ells en deien "castigo por atentar contra la figura del Generalísimo", i jo en dic repressió.

Per això, i des d'aquest blog, dono la meva sobre els fets ocorreguts i dic que hom és lliure d'expressar els seus pensaments/sentiments/creences; però, mai menysprear i insultar a l'oposició . L'actitud pacífica és la que preval i és amb la que s'aconsegueixen els objectius, en canvi amb la violència i el bandalisme l'únic que s'obté és CASTIG.

No vull acabar sense dir que tots els inculpats per la crema d'imatges reials són només lluitadors de la NOSTRA TERRA, LA NOSTRA IDENTITAT I LA NOSTRA INDEPENDÈNCIA, independentment de la forma amb que hagin lluitat. I, no són mereixedors dels actes que se'ls castiga per haver defensat una identitat.