10/1/08

Correus no té perdó

Ahir al matí em vaig dirigir a l’oficina de correus del poble per enviar un burofax. La sorpresa va ser meva quan Pepita em va dir que no me’l podia fer perquè l’oficina era una oficina auxiliar i no disposava de servei informàtic que presentes aquesta mena de serveis; vaig tenir que anar a Tortosa per fer-lo!

Sembla vergonyós que correus permeti un fet així. Camarles és una població que ronda els 4000 habitants, disposa d’un polígon industrial amb moviment d’empreses, personal, etc. És un poble que per la seva activitat i nombre de població li hauria de pertocar una oficina de correu que oferís tots els serveis al consumidor. És massa, Pepita està deixada a la mà de Déu! Amb poc personal, i cada mes diferent. I els consumidors, depèn de quin servei, ens tenim que desplaçar a una població més gran per poder-lo complir.

Però, és normal que estiguem com estem; Correus és una empresa pública que té monopolitzat aquest sector, i és evident que ningú li digui res. Correus fa i desfà sense tenir que donar explicació a cap superior. És injust que una empresa privada jugui amb un servei tant imprescindible com és el correus.

3 comentaris:

Diari del Votant Anònim ha dit...

El més fort de tot és que, l'any 2008, encara hi hagi notificacions que s'hagin de fer per burofax...

Camarles ha dit...

Anonim, lo burofax es un fax amb certificació d´enviament y rebut, com una carta certificada vaja, no te res a veure amb els temps que vivim. Es una cosa necesaria per donar veracitat a una comunicació, en aquest cas per fax.

Mireia Consarnau Pallarés ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.