6/1/08

El Gambusí al despullat

Faig unes aclaracions als comentaris del Gambusí i dono per finalitzat el debat que han creat alguns cibernautes al voltant del post "La professionalitat del regidor de Governació, qüestionada?".

- Si respectes la meva opinió per què et fiques amb mi i amb la meva vida privada? A cas jo ho he fet amb la teva? No!!!!!!!!

- No he qüestionat la professionalitat de cap regidor ni de cap treballador de l’Ajuntament! Simplement he utilitzat el meu blog per divulgar un e-mail que vaig rebre i l’opinió d’alguns ciutadants, jo inclosa.

- Si llegeixis la trajectòria del meu blog te n’adonaries que des del principi he defensat i respectat els regidors i el nou consistori, i sempre m’he postulat per la mateixa: l’experiència de molts d’ells és novençana i amb el poc temps que porten a l’Ajuntament és difícil que tot rutlli des de l’inici. Tot i que hi porten poc temps, el poble ja ha notat canvis, com el soterrament de la línia d’alta tensió, l’aprovació del nou poliesportiu, la proliferació de festes populars, l’espectacular cavalcada dels Reis Mags d’Orient, la neteja del poble, les campanyes mediambientals, etc. Creus que amb sis mesos que porten i amb el que han fet els tinc que malparlar? Al contrari, es mereixen tots els meus respectes. Però, com comprendreu, en són uns quants. I no tots s’impliquen i responen a la població de la mateixa manera; sempre hi ha algú que destaca de la resta. Qui serà?

- D’infraccions, tothom n’ha fet algun dia (per equivocació, per ser despistat, o simplement per “tocar el que no sona”). O a cas tu no? Noi/noia sembla ser que ets “perfecte”! I, a sobre, digne d’admirar! Vinga, va! Qualsevol perfecció acaba sent un fracàs.

- Denúncies? Se’n fan moltes, o se’n feien direm. Potser ara no se’n fan tantes perquè a algú no li ha interessat que se’n facin, no has pensat aquesta possibilitat?

Quan dius ...”O acàs és que no ho poden fer…?. A què et refereixes?

- A fer infraccions? Home (o dona) si tothom en fes, això seria una disbauxa! Au! Les senyals no servirien per a res!

- Denúncies? Si tan greu creus el fet que la Policia Local no en faci, ho pots comunicar als seus superiors o fer un escrit a l’Alcalde i postular-li la teva situació. O si tan greu creus que és alguna infracció que has vist, tu mateix pots presentar denúncia; només és necessari la matrícula, el model del vehicle (si és el cas), l’hora i la data dels fets i la infracció (descripció), i desprès només cal que ho dones a conèixer per escrit a la Policia Local o a qualsevol comissaria de Mossos d’Esquadra. Si et creus que tot ho saps, com és que no ho sabies això?

- A casa, que què tinc? Oli, periquitos, mobles, roba, llibres, el PC, i un gran i llarg etc. No sé què vols dir quan escrius això noi/noia. Ni què pretens dient-m’ho. Això més que faltar el respecte i malparlar és caure al més profund i fosc dels pous!

- A qui et refereixes quan dius que l’has vist tota la vida a la Policia Local? Al meu pare? Òndia, és normal! Si fa 16 anys que va aprovar unes oposicions com a funcionari, és lògic que el vegis com a Policia, el que no seria normal seria veure’l com a auxiliar administratiu?

- Per què no porta arma? Perquè ha matat algú, és violent, té alguna minusvalia, és manco, té deficiències, o simplement no porta arma perquè és Auxiliar de Policia Local i no se’ls permet portar-ne? Vols dir que el mal informat no ets tu? Abans de parlar d’alguna cosa o treure polèmica d’algun fet, primer s’han de saber els fonaments i les causes.

- Fer un cafè o una visita a un lloc dins el terme, com és una gasolinera, és suficient per qüestionar la professionalitat d’un treballador? Ja em diràs. Tapa’t i a dormir....

Per acabar, et diré que qui ha de reflexionar ets tu! Qui no té idea de les coses ets tu! No saps diferenciar un fòrum d’un blog personal! Per les teves atrocitats i barbàries m’he vist obligada a supervisar, d’ara en endavant, tots els comentaris que es facin sobre tots els posts; i, a eliminar tots els comentaris que es facin sobre el post del Regidor de Governació i següent. He vist que molts cibernautes han opinat i punt, i n’hi han hagut que han utilitzat el meu blog per a difamar, calumniar, faltar (i això que deien que respectaven la meva opinió, no ho sembla doncs!) i crear polèmica d’un simple correu electrònic sense importància. Un blog és un diari personal on el propietari, en aquest cas jo, pot opinar i escriure el que li doni la gana; i no pas un fòrum on es debaten idees, opinions, etc com el “Gambusí” ha entès.


Qui no ho ha entès ets tu! Qui ha faltat el respecte has sigut tu! I, qui ha evidenciat a una família del poble també has sigut tu! Fes-t’ho mirar Gambusí, que lo teu és crònic.

P.D.- Qui no sàpique de què parlo, que cliquigue aquí.

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Vols dir que penses les frases abans d'escriu-les? o escrius, publiques i desprès penses? amb les barbaritats que acabes de dir, no t'en dones vergonya? jo en tindria. Llegeix bé el text del gambosí i no juguis a fer el despistat que ja saps de que parla.

Judit Salvadó ha dit...

Un dia Einstein va dir:
Només hi ha dues coses infinites, l'univers i l'estupidesa de l'èsser humà.

Qui ha de tornar a llegir el text del Gambusí em sembla que ets tu. I primer que tot penso, no com molts que es deixen anar per la ràbia i la impotència i desprès veuen els resultats.

Per molt que envieu anònims referent a aquest tema, no els publicaré. Això no és un fòrum de debat, és el MEU BLOG PERSONAL i he decidit donar PUNT I FINAL al debat que s'ha creat.

Anònim ha dit...

No interesa veritat... És molt fàcil tirar la pedra i després amagar la mà...
A n'això se li'n diu ser cobard.
És molt fàcil acusar a la gent i després quan et contesten amb el que més et cou ja no en vulgues saber res...
Ja fa anys que, per sort, la dictadura es va acabar...
Em sembla molt bé que tinguis un blog personal on tú dius la teva opinió, però crec que també hauries de deixar respondre a la gent.. tot són opinions.

CEJA ha dit...

Hola, sóm 4 veïns del municipi de Camarles i després d'haver llegit els post i els comentaris voliem donar les nostres opinions al respecte de moltes difamacions que s'han publicat.
La nº 1 es respecte a la cavalgada dels Reis mags d'Orient; voliem dir que els mèrits no se'ls hauría d'endur l'Ajuntament, encara que s'ha de reconeixer el canvi de l'actitud envers l'any passat, tot i això caldria atribuïr els mèrits a aquelles persones que voluntaria i gratuitament s'han ofert a treballar pel poble i intentar fer de l'arrivada de SSMM els Reis Mags, una gran festa per a nens i adults.
La nº 2 es respecte al cos de policia i amb les famoses multes i aparcaments prohibits. La inconciència de molts ciutadans envers les normes de circulació i aparcament dels seus vehicles, fa del nostre poble un caos de cotxes a banda i banda del carrer, sense conseqüències per a aquells que han assolit un carnet a la tombola. La policía es podria esmerar en ficar més multes a aquells cotxes que moltes nits a les cantonades de la població s'aparquen lliurement i dificulten la circulació d'altres vehicles i donen un gran cop visual al medi natural al que estem acostumats a veure, ambient de poble amb poca gent.
La nº 3 va dirigida al sector medi ambient del nostre poble. Voldriem dir que sectors concrets del poble donen fàstic, especialment la zona dels "pinets", que des de que hi estàn instal·lats aquells "containers" de bassura (que per cert, no són per a reciclar)les muntanyes de bassura pudenta s'amunteguen allí dies i dies donant un altre cop, un mal a la vista impressionant, a part la mala olor que desprén! La solució, esperem inminent, sigui la de instal·lar al nostre estimat poble uns contenedors de reciclatge soterrats. I donant una anècdota al comentari, voldriem dir que Camarles es dels pocs, per no dir l'ùnic poble de la comarca, que no té els esmentats containers soterrats instal·lats. Les campanyes mediambientals podrien ser més contundents i amb un altre to dirigit al poble, fents xerrades sovint i activitasts organitzades pel propi departament de medi ambient i concienciar així als més joves i no tan joves de que el nostre poble i planeta s'ha de cuidar.
El comentari nº 4 va dirigit al gamberrisme del poble, que simplement és abusiu, i voldriem recalcar els mals que produeixen aquelles persones que es dediquen a trencar les coses dels demés, sense contar amb els contenedors de davant l'estació, que incontables cops han sigut cremats.
I cinquena i última opinió: la manca d'instal·lacions elèctriques, sobretot, a la part de la coneguda estació la Granadella, que sincerament, dona molt mal efecte pasar per allí i molt més baixar de l'últim tren i passar a fosques per aquell soterràni, sense mencionar la higiène en que es trovo aquell pas soterràni.

Bé, gràcies per haver creat aquest blog i deixar-nos als ciutadans participar d'aquest debat tan interesant a nivell municipal.

De part de 4 veins amb inquietuts que també paguen els impostos religiosament.
......................CEJA

Judit Salvadó ha dit...

Resposta al veí:

Estimat veí, del cert estàs quan dius que tot són opinions. Però, t’equivoques en quan a la covardia. Sempre he donat la cara i el nom, mai m’he amagat per dir res; i, al contrari, sempre he contestat als comentaris. Però, ara, m’he vist obligada a restringir les opinions, perquè el
que no m’agrada és el to que s’està encaminat, més que debatre un tema sembla ser una disputa o "rancúnia" pendent de tancar.
Aquesta no és la finalitat d’aquest post, ni molt menys del blog.
Per aquest motiu m’agradaria que s’acabés el joc i tots donéssim el punt i final.

Gràcies.

A CEPA m’agradaria donar-los a conèixer un grup de Google, creat per la regidoria de mediambient en el qual tothom pot donar l’opinió de les mancances del poble, crítiques com les que feu i a més podeu compartir l’opinió amb altres ciutadans.
L’adreça és la següent:
http://groups.google.com/group/forum-sostenibilitat-camarles-virtual?hl=es. Espero que vos sigui de grat. Salut!

- ha dit...

Bones,

Fet l'aclariment del significat del blog, continuo pensant que:
Com que et prens la llibertat d'opinar sobre la gent ja be sigui tan parlant be, com malament, crec que el més normal és que tu també acceptes les crítiques que se't fan.
Em sembla molt bé que sigui un blog creat per tu, però estàs nombrant coses i fets en els quals la gent és pot sentir al•ludida, i per tant, crec que es mereixen el dret a rèplica.
Segueixo pensant que és injust per part teva no publicar els comentaris que se’t fan que no siguin del teu agrat.
En resposta al ciutada de crear-me un blog personal, per part meva no tinc cap interés en criticar i en ficar en evidència a la gent com fan d’altres, simplement he aportat la meva opinió en referència al que ha publicat la senyoreta Judit Salvadó.
També voldria fer referència al text que vas publicar sobre “el gambusí al despullat”.
En primer lloc, no m’he ficat en cap moment en tu, simplement he dit la meva opinió en referència a la professionalitat del teu pare, ja que tu t’has pres la llibertat en qüestionar en aquest cas a un dels regidors de l’Ajuntament de Camarles.
Com tu be dius, hom fa infraccions la qual cosa no vol dir que jo estigui d’acord, sinó al contrari, crec que no està ben fet, però per això tenim UN COS DE POLICIA, per a que exerceixin el seu treball, fer denúncies.
En quan a què em refereixo quan dic que acàs és que no en poden fer..? Em refereixo a que tenint un cos de policia com tenim, no totes les persones que estan al càrrec estan qualificades per exercir el càrrec.
També em comentes que jo també puc fer denúncies... clar que en puc fer! Jo i tothom! Però de què ens serveix tenir un cos de policia? Per a fer-los jo i els ciutadans del poble la seva feina? Així per a que estan? Per anar vestits amb uniforme i passejar-se pel poble? I mentrestant els ciutadans pagar-los per a “no fer res”?... crec que no es lògic...
Bé, quan et comentava que abans de parlar hauries de mirar el que tens a casa... has acertat! Parlava del teu pare, ja que t’estaves ficant amb la professionalitat d’un dels regidors de Camarles quan ni tan sols fa un any que està al càrrec, i com tu bé has dit, el teu pare porta 16 anys a la professió i encara ara, no he vist professionalitat per part d’ell... Potser si que estaria millor com a auxiliar administratiu... al igual ho faria millor... qui sap... i clar que no porta arma! Com l’ha de portar? Si simplement és un auxiliar de policia local com tu has dit?? Doncs, si no recordo malament se’ls va donar la oportunitat de poder portar-ne anant a l’escola de policia de Mollet no??... ell va anar? .......

I per últim, només dir-te que en cap moment te faltat al respecte només he comentat el que es veu dia a dia al poble de Camarles i la meva opinió. Cosa que tu si que m’has faltat al respecte, però ho entenc.. la ràbia i la impotència fa aquestes coses.

P.D. havia donat el tema per acabat, tal i com tu vas dir però com has continuat amb el tema per això t'he respost.

Judit Salvadó ha dit...

Molt bones Gambusí:

Et responc i "finito":

No hi ha cosa més constructiva i educativa que acceptar una crítica. Cosa que faig diàriament.
Els comentaris han estat tots publicats. I cap censurat.
Si dius: “estàs nombrant coses i fets en els quals la gent es pot sentir al•ludida,…, crec que es mereixen el dret a rèplica”... Que vol dir? Que tu t’has sentit al•ludit? Però si només faig referència al regidor de governació, com tu dius. I si em refereixo a ell, per què tu et sents al•ludit? Ara si que no ho entenc.

Tot seguit dius… “no tinc cap interès en criticar i en ficar en evidència a la gent com fan d’altres”. Així el que has dit del meu pare, que era? Un acudit? L’has criticat i qüestionat.
Pel que fas referència a les denúncies, estàs del tot cert i tens tota la raó. Si tenim un cos policial perquè no actua treballa tal com deu mana. Però, si ho relaciones, a l’altre escrit ja vaig dir que algú els va comunicar que no fessin denúncies als ciutadans del poble, em sembla que et responc, no?
També dius: “el teu pare porta 16 anys a la professió i encara ara, no he vist professionalitat per part d’ell...”. Que tu no l’hagis vist no vol dir que no ho sigui. Sinó pregunta a Sinfins Miralles les vegades que ha anat a la nau quan hi estaven robant, o a Estructures Camarles o a Comes, i així te’n nombraria molts de veïns i empreses que estan contents amb la seva feina. Sinó, a quin sant aquests Nadals molts establiments i empresaris els van gratificar amb paneres? I, també dius que va tenir l’oportunitat d’anar a Mollet; per a què? Per poder portar arma? No es necessari portar arma per solucionar un accident, dirigir el trànsit, repartir notificacions, gestionar les ocupacions viàries, o patrullar per la nit. Durant aquets anys mai n’ha portat i ben bé que se n’ha sortit d’algunes situacions bastant crítiques.

I, per acabar, ràbia i impotència, jo? De què? O potser creus que amb el que has dit m’has molestat? Ja ho vaig dir l’altre dia que Einstein creia que només hi havia dues coses infinites, l’univers i l’estupidesa de l’ésser humà.
I, ara si que acaba ja, et pregunto: com és que saps tantes coses internes de la Policia Local, que pots tenir alguna relació directa amb aquest equip? No sé, però tens coneixement de moltes causes que un ciutadà corrent no té perquè saber, no creus?

Salut!

- ha dit...

Bones!

Amb els comentàris que he fet només ho he fet amb una sola intenció i és la següent:
Volia que et donessis compte de que de vegades amb els comentaris que un fa es pot sentir ofès i poden arribar a fer molt de mal. Si més no, el que he comentat del teu pare… veritat que no t’ha sentat bé?
L’has defensat amb cada i una de les coses que he nombrat i ho trobo molt bé per part teva, però vull que te’n adonis de que tothom, si volem, podem trobar mil i un defectes a qualsevol persona incluint-me a mí mateix. Per sort o desgràcia totes les persones tenim tan defectes com virtuds, però malhauradament només surten a la llum les coses més dolentes. És una llàstima…
Quan em dius que sé moltes coses internes de la Policia Local, a qué et refereixes? No sé quines coses he dit que no siguin d’interés públic.

Gràcies.