10/1/08

Per al 2011 les TE tindran la seva vegueria

Tal i com he llegit a diversos diaris el Conseller Puigcercòs ha assegurat que per a les pròximes eleccions municipals Catalunya disposarà d'una nova reclassificació territorial i política. És a dir, les actuals diputacions desapareixeran i s'instauraran les ja històriques vegueries, compreses en set: Alt Pirineu, Barcelona, Catalunya Central, Girona, Tarragona, Terres de l'Ebre i Ponent.

Per fi les TE tindran veu, organització i regència pròpia. I, a més, serà inqüestionable la nostra cessió; ja què la gent, la cultura, la tradició i el territori és el que fan que les TERRES DE L'EBRE siguem úniques i tinguem la possiblitat de regir-nos per nosaltres mateixos, independents de Tarragona.

Però, la meva qüestió és: ens prenen el pèl igual que ens el van prendre a les últimes eleccions, o aquesta vegada serà la definitiva?

Si voleu llegir més sobre el tema cliqueu aquí.

4 comentaris:

Jesús M. Tibau ha dit...

El 2011 no l'ha vist ningú.

Robert Bellaubí ha dit...

i al 2012 l'independència!!!!!

Però això de les vegueries no ho havien prometut ja al pacte del Tinell ara fa 4 anys?

Judit Salvadó ha dit...

Això mateix és el que m'he preguntat: doncs, no les havien de concedir les passades municipals?

Aquests polítics ja no saben ni el que van prometre fa uns anys enrera!

Jordi Roig i Valldepérez ha dit...

Jo també estic una mica decebut per la lentitud del procés de les vegueries. Però crec que és un problema de voluntat de l’estat espanyol, que ha de modificar el model de províncies de Catalunya i això, és tocar moltes tecles. Ja veurem com acaba, jo encara sóc optimista.

Salut!